بهت که نزدیک میشن گندش را در میارن
با لایه های اول ات اوکی هستم

Just 2 mins not more
بهتره ندونی زیر نقاب خوشگلش چیه 
آره دوست ندارم نزدیکم بشی
نزدیکت هم نمیشم 
Respect my privacy

روح وحشی
+حوصله ی ارتباط نزدیک با دیگران را ندارم .
هر چی دورتر بهتر و safer
++مثل لاکپشت توو خودم قایم شدم
دیگه هیچکس دلمو نمیبره
This is hard code for calculating minimum edit distance between 2 words by Levenshtein method in Python. You can write more userfriendly code by Numpy package.

word1 = str("$#"+input('Please insert first word: '))word2 = str("#"+input('Please insert second word: '))#------------------------------------------------------def Min(a,b,c):    result =a    if(b<a):        result =b    elif(c<b):        result = c    elif(c<a):        result=c        return result#------------------------------------------------------           def Define():        resultList=[]    resultList.append(list(word1))    for i in range(0,len(word2)):        resultList.append(list(word2[i]+("0"*(len(word1)-1))))            return resultList#----------------
این جلسه راجع به روتینگ پروتکل IGRP از خانواده داینامیک روتینگ پروتکل ها و نیز یکی از دیگر از اعضای خانواده Distance Vector ها صحبت کنیم.سعی می کنیم این جلسه این روتینگ پروتکل رو از لحاظ تئوری مورد بررسی قرار دهیم و پیاده سازی آن رو بگذاریم برای جلسه آینده.

برای اینکه بهتر متوجه جایگاه IGRP بشوید به تصویر زیر دقت کنید.
Hybrid اون بالا ترکیبی از link state ها و distance verctor هاست. حالا بهش می رسیم.
همانطور که می بینید داینامیک روتینگ پروتکل ها به Interior و exterior تقسیم م

همانطور که در شکل بالا می بینید، دوتا از روتینگ پروتکل های خانواده Distance Vector ها بررسی شد. که عبارت بودند از RIP v1 و IGRP. این جلسه می خواهیم RIP version 2 را بررسی کنیم.
سعی می کنم تئوری و عملی آن را در یک جلسه با هم بگم.
RIP version 2
این روتینگ پروتکل یک چیزی مابین Distance Vector ها و Link State ها قرار دارد که به دسته Hybrid معروف هست.
ادامه مطلب

The worst feature of Coronavirus is that it has deprived us of our family's embrace. We need their hugs in this extremely hard situation. I see my mother and think about how much I need to hug her. I need my nephew’s hug like always that his hug has relieved my anxiety. I miss my father’s arms that I can hide and forget every single thing except how much I can rely on him. Corona has built an invisible wall between us and those we love. 
These days I am seeing my family from a safe distance and thinking despite this situation that we are not allowed to touch each other, I am so lucky to have them even from this distance imposed on us.

روتینگ پروتکل های خانواده Distance Vector ها را با هم بررسی کردیم که عبارت بودند از RIP و IGRP. حال نوبتی هم باشد نوبت به خانواده Link State ها می رسد. ما فقط یکی از روتینگ پروتکل های این خانواده را با هم بررسی می کنیم که عبارت است از OSPF.
روتینگ پروتکل  Open Shortest Path First - OSPF
الگوریتمی که OPSF از آن استفاده می کند SPF هست که به آن Dijkstra هم می گویند. در OSPF هر روتر یک دیدکلی از شبکه دارد و بر مبنای اون دید کلی کوتاه ترین مسیر را انتخاب می کند و آپدیت هایش را به سمت روترهای دی
2017 year after the end of  our NowrouzLOC: A cafe' in ShirazTime: 11 A.MFor the second time, Mahshid and I saw together again. I wanted to go to Tehran  and that date had been made just somehow to clear what should we do? When do I can talk to Ali? What was the plane of them? I hopefully supposed that she was going to say his phone number and he will call you soon. But all things went surprisingly. She said that your borther's suggest (Mohammad) was that they (Ali and me) ahould not talk actually.On that time, Trump was the president of U.S.A. Iranian travelling to U.S.A has been banned and we are faced to a serious problem.  We found that Ali can not  come to Iran. Besides, due to the suggestion of my brother who had said it iwas better if we did not tlak together, everything
2017 year after the end of  our NowrouzLOC: A cafe' in ShirazTime: 11 A.MFor the second time, Mahshid and I saw together again. I wanted to go to Tehran  and that date had been made just somehow to clear what should we do? When do I can talk to Ali? What was the plane of them? I hopefully supposed that she was going to say his phone number and he will call you soon. But all things went surprisingly. She said that your borther's suggest (Mohammad) was that they (Ali and me) ahould not talk actually.On that time, Trump was the president of U.S.A. Iranian travelling to U.S.A has been banned and we are faced to a serious problem.  We found that Ali can not  come to Iran. Besides, due to the suggestion of my brother who had said it iwas better if we did not tlak together, everything
  The sr-71 blackbird high altitude reconnaissance aircraft
Buy melissa plastic flats shoes, rain boots, rain shoes, jelly shoes, sandals online with, has a collection of women plastic mini Melissa flip flop, boots.
  As a result, NASA's total solar eclipse plane was traveling at less than three times the speed of sound, making it impossible to see all 92 minutes, only slightly longer than the total solar eclipse on the ground.Shop dehumidifier online @ Hong Kong home appliances platform. Offer professional one-stop services of site survey, installation and maintenance.
  According to foreign media reports, NASA said that in the future, there will be five asteroids passing by, one of which may be very close to the earth. The asteroids, which have a minimum diameter of eight met
Soudabeh:Prayer for Pure Life and Ease of Affairs
O Lord! Send peace upon Mohammad and his household (P.B.U.H.), make it easy for me to do those tasks You like them as well as the doer of them, and help me in doing them, make me succeed in leaving those tasks You don't like them, nor  the doer of them and help me in  leaving them.Make me join You from the closest ways  reaching You, those ones which are  the easiest ways for me.O Lord! Grant me  honor to be with You, with no need for separation and distance, teach  me discipline in the best way that there is no punishment in it, grant me rewards without incurring any disaster or incident.
همانطور که قول داده بودیم ، این جلسه در مورد روتینگ پروتکل RIP بحث می کنیم.
Routing Information Protocol - RIP
RIP جزو اولین روتینگ پروتکل ها به حساب می آید و همانطور که می دانید جزو خانواده Distance Vector ها از روتینگ پروتکل های داینامیک هست.این روتینگ پروتکل را شرکت زیراکس به دنیا معرفی کرد.
پنج خصوصیت روتینگ پروتکل RIP
1.از خانواده Distance Vector هست.
2. آپدیت هایش را به صورت Broadcast می فرستد.
3. Classful هست یعنی عمل روتینگ رو برای شبکه های subnet شده نمی تواند انجام دهد.
4. Hop Count متری
نکات مهم در اسباب کشی برون شهری و مسافت طولانی در این مقاله نکات مهم در اسباب کشی برون شهری و مسافت طولانی را برایتان ذکر می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک اثاث کشی راحت و بی دردسر این مطلب را با دقت مطالعه فرمایید. از لحظه ای که تصمیم به بسته […] نکات مهم در اسباب کشی برون شهری و مسافت طولانی
منبع : سپند بار
A big – very big – asteroid passed relatively close to Earth this morning (April 29, 2020). Asteroid (52768) 1998 OR2 passed at a safe distance, at some 4 million miles (6 million km), or about 16 times the Earth-moon distance. It’s the biggest asteroid to fly by Earth this year (that we know about so far); according to current estimates, it’s probably a bit over a mile wide (2 km) and mostly spherical. Closest approach was April 29 around 4:56 a.m. Central Daylight Time (09:56 UTC). An online viewing of the asteroid from the Virtual Telescope Project in Rome, Italy – originally scheduled for April 28 – has been rescheduled due to clouds last night. The new time for the online viewing is today (April 29, 2020) starting at 1:30 p.m. Central Daylight Time (18:30 UTC)
Click int
Love is awful. It’s awful. It’s painful. It’s frightening. It makes you doubt yourself, judge yourself, distance yourself from the other people in your life. It makes you selfish. It makes you creepy, makes you obsessed with your hair

And love isn’t something that weak people do.Being a romantic takes a hell of a lot of hope. I think what they mean is, when you find somebody that you love, it feels like hope.
3 molar ammonium sulphateA formAdvanced Photon Sourcealpha helicesaxes of symmetrybeta strandsbiochemical databootstrapcentral domainchromatographic columncold roomcomputational crystallographersDaresburydewardieddistanceelectron density mapsEnglandEuropean Synchrotron Radiation FacilityeuropiumFriedel pairsh44heavy-atom clustersheavy-atom derivativeheavy-atom derivativeshigh saltholmiumIF3Initiation Factor 3inorganic moleculesiridium hexammineJennifer Doudnakappa goniometerlanthanidesliquid nitrogenLMBmagnetic metal baseMarat Yusupovmolecular replacementNaturenon-standard approachesosmium hexamminephasesphosphate groupsphotographprimary damageRichard HendersonRNA double helixsalts of every metalsecondary damageseventeen-atom tungsten clusterSOLVEtantalumtantalum bromidetapetungstentungste
3 molar ammonium sulphateA formAdvanced Photon Sourcealpha helicesaxes of symmetrybeta strandsbiochemical databootstrapcentral domainchromatographic columncold roomcomputational crystallographersDaresburydewardieddistanceelectron density mapsEnglandEuropean Synchrotron Radiation FacilityeuropiumFriedel pairsh44heavy-atom clustersheavy-atom derivativeheavy-atom derivativeshigh saltholmiumIF3Initiation Factor 3inorganic moleculesiridium hexammineJennifer Doudnakappa goniometerlanthanidesliquid nitrogenLMBmagnetic metal baseMarat Yusupovmolecular replacementNaturenon-standard approachesosmium hexamminephasesphosphate groupsphotographprimary damageRichard HendersonRNA double helixsalts of every metalsecondary damageseventeen-atom tungsten clusterSOLVEtantalumtantalum bromidetapetungstentungste
چشم تو پر از هوای دوری شده است
کارم همه ی عمر صبوری شده است
حس میکنم این فاصله ی یک قدمی
اندازه ی شصت سال نوری شده است... .

#حسنا_محمدزاده

Your eyes, Of the air of separation, Full, became... Whole of my lifetime, My job, patience became... I feel, This one-step distance The size of a sixty-light-year, became...

ترجمه: خانم فخری موسوی

FIR125 FIRE BOX MODELSFirebox Fire BoxThe use of fire extinguishers is the maintenance of fire extinguishers used today in most factories, warehouses, offices and even residential homes.The fire box is one of the first fire extinguishers to be used at the earliest moments of an accident, meaning it can prevent large flames from returning in the event that it can give residents more time to escape. .Most of the boxes are available in red, gray and steel (silver), with an acronym F which stands for fire.The contents of the fire boxes vary depending on the size and location used. These include hoses, nozzles, pulleys, valves and fire extinguisher couplings.
Kinds of fireboxFire boxes are usually made of 4.5cm diameter hoses that wrap around a pulley.
Firebox fireboxThese boxes are mostly used
زمانی که از بچه ها عکاسی می کنید، گاهی با بعضی از آن ها مواجه می شوید که شخصیت درخشانشان را سریع ابراز می کنند، بسیار برون گرا هستند و عاشق دوربین. در مقابل گاهی با بعضی از آن ها روبرو می شوید که از غریبه ها بیزار اند و یا خود را از آن جعبه سیاهی (دوربین) به سرعت پنهان می کنند! در اینجاست که دغدغه عکاسی از کودک خجالتی برای بسیاری از عکاسان حوزه کودک مطرح می شود.
چاره چیست؟ 
جدا از اینکه منتظر بمانیم تا بچه از این دوران خجالت کشیدنشان عبور کنند و
With the fast digital life that is forced upon us, having some real amusement is everyone’s dream so the amusement park is a growing industry by demand.Although there are many manufacturers in the world who design the big projects with even a bigger price, having a reliable manufacturer in neighboring country to design and install the equipment is an advantage both in terms of cost and time.Plus you can always take a trip and have a quick look at our factory and constructions. And as for the after-sales services and maintenance, the short distance makes it convenience to keep the wheels always spinning in your park!Let the big wheel bring joy to life!
Ferris wheel
How to win
Pritzker prize?
or
40  years of Pritzker impact on architecture

یکی از سوالات همیشگی ام این بود که
نکاتی که اساتیدمون در مورد خوب و بد معماری و درست غلط ها و اصول معماری به ما
یاد دادند از کجا امدند؟ این کار کمک فراوانی بهم کرد. در این جا ما سعی داریم تا
محتوای بیانیه های پریتزکر رو در طول 40 سال بررسی کنیم. شبکه ی داوران و حامیان
معماران رو بشناسیم و در نهایت با تحلیل محتوای بیانیه ها گفتمان های شکل گرفته
حول معماری مطلوب رو از نگاه داوران بشناسیم.

این پژوهش می
آموزش CCNA : آموزش Static Routing در سیسکو
Static routing این قابلیت را به مدیریت شبکه می دهد که بتواند بصورت دستی یک سری Route های خاص را در Routing Table روتر ایجاد کند. حال در این مقاله می خواهیم آموزش نوشتن یک Static routing و دستورات مورد نیاز آن را انجام دهیم.
Default route یا مسیر پیشفرض : زمانی که در یک شبکه کام
پیوتری بسته ای ارسال می شود و مسیر مشخصی برای آن وجود ندارد با استفاده از این قابلیت می توانیم آن بسته را به مسیری که مشخص کرده ایم ارسال کنیم، بیشتر مواقع زمانی اس
Until she signed for the PhD exam, (we called it ‘konkor’ in our country).
I know she will be accepted as a PhD student. She is so talented. I just pray
she will be accepted far from me. The distance between two lovers is the best
answer for running away from each other. She got in with the best score. Third in
a country. I was very happy and shared my happiness with my friends! Happiness of
the running away! Happiness of starting living in hell! I cut our relationship
less than a year after. It seems that all my body’s part were broken. I was in
no mood for doing something. I just finished my MSc and should start my
military service. I just remember all my memories with her with hearing or
looking at each English word or anything related to English! It made me crazy. After
a while,
این آهنگ رو خیلی دوست دارم و گفتم شعرش رو اینجا بنویسم تا هیچوقت اون رو فراموش نکنم...
متن اون انگلیسیه اما اگه دوس دارین میتونین به کمک وب سرویس ایرانی ترگمان به حد قابل قبولی اون رو به فارسی ترجمه کنید و شما هم ازش لذت ببرید.
عنوان: گناهان پدر - Sins of the father
( Music in Metal Gear Solid V )
خواننده: Donna Burke
شاعر: Ludvig Forssell

Blind, in the deepest nightReaching out, grasping for a fleeting memoryAll the thoughts keep piercing this broken mindI fall, but I'm still standing motionless.
Far, in the distanceThere is light, a light that burns these scars of oldAll this pain re
نسل جدید توتال استیشن Hi Target ( های تارگت ) مدل HTS 420R با دقت ۲ ثانیه ،مجهز به کمپانساتور پیشرفته چهار لایه و دو محوره ، دو طرف کیبورد آلفا نومریک ارتقاء یافته با عملکردی ( جی پی اس ایستگاهی )
توتال استیشن های تارگت با دقت ۲ ثانیه،  مجهز
به کمپانساتور پیشرفته ۴ لایه دو محوره ، سیستم مطلق در قرائت زاویه ،مجهز
به چهار سنسور CCD در هر دو محور ، سفارشی سازی شده با استانداردهای AFC آمریکا ،
کیبورد دو طفه آلفانومریک ( حرفی عددی ) ، پردازنده مستقل برای E

در نظر بگیرید که اگر بخواهید مختصات نقاطی را از اتوکد به اِکسِل منتقل کنید (هر چند تعداد نقاط کم باشند)، چه زمانی را باید صرف این کار کنید.
روند متداول برای ایجاد نقاط و انتقال مختصات آنها به اِکسِل:
ایجاد نقاط مورد نظر (با دستور Point) در اتوکد و نامگذاری آنها (با دستور Text)
به دست آوردن مختصات آنها (با دستور Distance)
وارد کردن مختصات به دست آمده در هر سلول اِکسِل
در حالت عادی و با در نظر گرفتن اینکه مهارت کافی برای استفاده از دستورات دارید، برای ایج
2016 Land Cruiser Tesla Screen Best DVD Head Unit Toyota
Features Land Cruiser Tesla Screen  :- Compatible Vehicles: Toyota Land Cruiser 2016- 12.1-inch Smart touch screen, easy to operate.- Touch Screen Type: vertical screen/tesla screen- OS: Android 8.1.Power Output: 4x45 Watt.Bluetooth version: 4.0.Bluetooth distance: 10 meters.-CPU: Placeholder, octa-core.Frequency range: FM 87.5-108 MHz-saS: MP3, FLAC, APE, WMA, WAV, AAC, AMR and so on.- Video: AVI, ASF, MP4, MOV, MPG, MPEG 1/2/2, VOB, MKV, FLV, TS, WMV, RMVB, 3GP.-image: JPEG, GIF, PNG, BMP.-RAM: 2 GB.-ROM: 32 GB.Digital media formats: JPEG, MP3, WMA.- Modify: Car Console.Resolution: 1080 P.
ASTRAL has brought you the best in car multimedia navigation system in the past 10 years.
Nature of Business: Professional OEM ManufacturerAdd
و انت الظاهر فلیس فوقک شی و انت الباطن فلیس دونک شیNot upstream and not downstream. Every human has both upstream and downstream. These make the system of the guardian. The code of the guardian system is first, last, outward and inward. Because in the system of the guardianship the one must be behind the guardian. There is before and after well as upstream and downstream. There exist the characteristics of the guardian.God Himself is the First, Ty the Last, the Manifest and the Hidden, and He is the creator of the creature that has the first, the last, the outward and inward. It also proves that man is in the divine system of the guardianship that is before us and above us. The appearance and the interior of man are not one. But it must be in accorda
دوربین نقشه برداری های تارگت / دوربین HITARGET

نسل جدید توتال استیشن Hi Target ( های تارگت ) مدل HTS 420R با دقت ۲ ثانیه ،مجهز به کمپانساتور پیشرفته چهار لایه و دو محوره ، دو طرف کیبورد آلفا نومریک ارتقاء یافته با عملکردی
توتال استیشن های تارگت با دقت ۲ ثانیه،  مجهز به کمپانساتور پیشرفته ۴ لایه دو محوره ، سیستم مطلق در قرائت زاویه ،مجهز به چهار سنسور CCD در هر دو محور ، سفارشی سازی شده با استانداردهای AFC آمریکا ،
کیبورد دو طفه آلفانومریک ( حرفی عددی )

در این قسمت از سری مقالات آموزش میکروتیک به یکی از مهمترین کانفیگ های دوره میکروتیک می پردازیم . با وجود انواع پروتکل های داینامیک برای روتینگ ولی هنوز در شبکه های کوچک استفاده از روت های استاتیک سریع تر ، ساده تر و کارامد تر است .

استاتیک Route
همانطور که از نام این تجهیز پیداست کار اصلی آن مسیر یابی می باشد و بقیه امکانات آن در واقع امکانات اضافی است که سازنده در اختیار ما قرار داده است از آنجایی که میکروتیک یک روتر همه کاره است قسمت روتین

در این قسمت از سری مقالات آموزش میکروتیک به یکی از مهمترین کانفیگ های دوره میکروتیک می پردازیم . با وجود انواع پروتکل های داینامیک برای روتینگ ولی هنوز در شبکه های کوچک استفاده از روت های استاتیک سریع تر ، ساده تر و کارامد تر است .

استاتیک Route
همانطور که از نام این تجهیز پیداست کار اصلی آن مسیر یابی می باشد و بقیه امکانات آن در واقع امکانات اضافی است که سازنده در اختیار ما قرار داده است از آنجایی که میکروتیک یک روتر همه کاره است قسمت روتین
with plane
Isfahan International Airport
With diameters
You can also arrive by train with Esfahan ... Esfahan Railway Station (Esfahan Road, Shiraz, Sepahan Shahr)
by bus
There are several cities in the province for this bus ... Terminal Sufeh (Beginning of Isfahan-Shiraz Road) - Kaveh Terminal (Kaveh Street)
By car
You can also enter the province by car. The most important routes:
From the east through the Tabas - Darin - Khor - Anarak - Naine and from Yazd - Nain
From the west through Delijan - Isfahan and Delijan - Kashan and Khomein - Golpayegan and Aligudarz - Daran and Shahrekord - Isfahan and Borujen - Dehagans and Lordegan - Semirom
From northern Damghan - Yazd and Qom - Kashan
From south of Shiraz-Abadeh-Shahreza-Esfahan
It is about 435 km from Tehran to Isfahan
From Shiraz to Isf
متن و ترجمه آهنگ The only Exception از گروه پارامور(Paramore) با صدای هیلی ویلیامز(Hayley Williams)
The only Exception(تنها استثنا)
When I was younger
وقتی جون تر بودم
I saw my daddy cry
دیدم بابام گریه می کنه
And curse at the wind
و توی باد نفرین می کنه
He broke his own heart
اون قلب خودشو شکست(خودش مقصر بود)
And I watched
و من تماشا کردم 
As he tried to reassemble it
همون طور که اون سعی می کرد تکه های قلبشو دوباره کنار هم بزاره(رابطه رو دوباره به حالت اولش بر گردونه)
And my momma swore
و مامانم قسم خورده بود
That she would never let herself forget
که ا
                                            یکی از بهترین متونی که در باب روانشناسی رفتار تا به حال خوانده ام.البته این موضوع به کرات در آموزه های بودا و لائوتسه و حکمت های شرقی آورده شد     

the real test always comes when you don't get what you expect from people. Will you react in uncontrollable emotion? Or will calmness be your superpower ?

Today, REMIND YOURSELF: People are toxic to be around when they believe everything happening around them is a direct assault on them or is in some way all about them.
That is the absolute truth. Let it sink in deep.
What people say and do to you is much more about them, than you. People’s reactions to you ar
ALARA یک اصل و یک واژهٔ اختصار یافته در مهندسی هسته ای، رادیوبیولوژی و فیزیک بهداشت است.ALARA مخفف As Low As Reasonably Achievable می‌باشد (آنقدر کم که منطقا دست‌یافتنی باشد)، و مفهوم «هر چه کمتر موجه شدنی»، و لذا معنی عوامل اجتماعی و اقتصادی که باید برای حفاظت در برابر تشعشع مد نظر قرار گیرند را میرساند.
اگرچه این اصل در مهندسی هسته ای و رادلوبیولوژی تعریف شده ، اما
بطور مستقیم و غیر مستقیم در سایر رشته نیز کاریرد دارد. مثلا در مهندسی عمران برای ساختن پلی که
دانلود چیت بازی APEX Legends نسخه VIP
آپدیت 2019 v3-0-4-
بازی APEX Legends  سری بازی بتل رویال میباشد که با امکانات شگفت انگیز خود در میان بازیهای پرطرفداری مانند فورتنایت و پابجی به رقابت نزدیک پرداخته در این قسمت وبسایت ما یکی از حرفه ای ترین نسخه ابزار چیت بازی APEX Legends را قرار داده که به  جرات میتوان گفت که یکی از بی غیب ترین چیت های این بازی است و با قابلیت های بسیار  خود باعث میشود در تمام مچ های بازی پیروز باشید
 از قابلیتهای نسخه ویژه بازی مواردی در زیر
آپدیت 2019   v3.56 
بازی APEX Legends  سری بازی بتل رویال میباشد که با امکانات شگفت انگیز خود در میان بازیهای پرطرفداری مانند فورتنایت و پابجی به رقابت نزدیک پرداخته در این قسمت وبسایت ما یکی از حرفه ای ترین نسخه ابزار چیت بازی APEX Legends را قرار داده که به  جرات میتوان گفت که یکی از بی غیب ترین چیت های این بازی است و با قابلیت های بسیار  خود باعث میشود در تمام مچ های بازی پیروز باشید
 از قابلیتهای نسخه ویژه بازی مواردی در زی
آپدیت 2019   v3.56 
 از قابلیتهای نسخه ویژه بازی مواردی در زی

به دلیل آپدیت بازی چیت در حالت آپدیت قرار دارد .
 از قابل

به دلیل آپدیت بازی چیت در حالت آپدیت قرار دارد .
 از قابل
World Market

Today modern transport is so extensive and so rapid that many commodities have a world market: that is, a change in the price of the commodity in one part of the world affects the price in the rest of the world. Such commodities are wheat, coffee, oils, and the basic raw materials such as wool, cotton, mineral oil, rubber, tin, lead, zinc, and uranium. What are the necessary requirements for a commodity to have such a wide market?
First, there must be a wide demand. The basic necessities of life (e.g. wheat, vegetable oils, wool, cotton) answer this requirement. In contrast, such goods as national costumes, books translated into little-used languages, souvenirs, postcards of local views and foods which satisfy local tastes, have only a local demand.
Second, commodi
By: Zahra Mirzafarjouyan

TEHRAN, Jun. 10 2019 (MNA) – Katale Khor cave is one the most breathtaking caves in Iran which is located in Zanjan Province. The Katale Khor cave has been chosen as the first cave in terms of its crystals and cave formation, beauty and its numerous layers.

Iran has many caves, some of which are unique and special. There are many natural wonders in these caves; including magnificent stalactite and many million-year-old fossils. One of these beautiful caves in Zanjan city is katale khor cave. It is 150km south of Zanjan, off the Soltaniyeh–Hamadan road near Garmab.
The cave dates back to Jurassic period (120 million years ago) and it had a lot of natural and artificial changes during this period. It was discovered about 67 years ago by a group of Iranian caver
The beautiful city of Paveh has a history of more than 3,000 years in the northwest of Kermanshah province with a distance of about 112 km from the provincial capital and 45 km from the land border to the last border point as the center of the city of Paveh Vavoramanat since 1338. Prior to that, Kordestan. This city was about 4120 square kilometers in size until 1368, including the parts of Noosud, central, Bayangan, Javanrood, Ravansar and Thalasso Babajani, and was the second city in the province of Kermanshah. But in 1368, in an effort by the authorities and its parliamentary representative Time
The city of Javanrud was separated from it, and the parts of the fortress of Babajani and Ravansar included it. Now
The area of ​​the city of Paveau is about 1260 square kilometers and its a
Firebox Fire BoxThe use of fire extinguishers is the maintenance of fire extinguishers used today in most factories, warehouses, offices and even residential homes.The fire box is one of the first fire extinguishers to be used at the earliest moments of an accident, meaning it can prevent large flames from returning in the event that it can give residents more time to escape. .Most of the boxes are available in red, gray and steel (silver), with an acronym F which stands for fire.The contents of the fire boxes vary depending on the size and location used. These include hoses, nozzles, pulleys, valves and fire extinguisher couplings.Kinds of fireboxFire boxes are usually made of 4.5cm diameter hoses that wrap around a pulley.Firebox fireboxThese boxes are mostly used in public places that r
یادتون میاد درباره پیر درون و این چیزها همیشه براتون میگفتم؟

که یه سری ادمها هستن که ظاهر خیلی کم حرف و موقر و تشریفاتی میگیرن به خودشون؟ عین پیرها رفتار میکنن؟

این رفتار همون رفتار اروپاییه.

هرچی میاین سمت شرق و جنوب، اروپاییا رک تر میشن.

ادمایی که این مدلین، ضعفهاشونو، نقصهاشونو، همه چیشونو، پشت غرور و تکبر و کم حرفی ظاهری و ادب الکیشون قایم میکنن.

روشون نمیشه به یه دختر بگن دوسش دارن، در عوض براش عکس میکنن و کلا همه پروفایلاشون ر
بی لیاقتی آل سعود باعث شد، تا خداوند به خشم اید و مراسم را به کربلا منتقل کند! زائران 30میلیونی که با بی عرضگی حاکمان عربستان، نمی توانند به مکه، یا در بقیع به زیارت ائمه بروند، راهشان را به سوی کربلا بردند. تا در فاصله بین الحرمین سعی و صفا را انجام دهند و قربانی و بیتوته کنند! در صحرای نجف، به شیاطین قاسطین و مارقین و ناکثین، سنگ بزنند. با لباس سیاه، به احرام: محرم در می ایند و  با شوق رکن یمانی، به سنگهای آستان امام حسین ع بوسه می زنند: که شهاد
اغلب نواحی که برای شبیه سازی شبکه‌‌های بی‌سیم مورد استفاده قرار می‌گیرند، نواحی متقارن و عموما مربعی شکل می‌باشند ، حال آنکه به شکل طبیعی امکان توزیع متقارن نودها وجود نداره، در این پست سعی کردیم که کد توزیع نودها در فضاهای غیرمتقارن را منتشر کنیم، امیدواریم که براتون مفید واقع شده باشه.
در توزیع نودها از روش انتشار نقاط منحنی استفاده شده است.
کد متلب برای توضیحات بالا
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%-----------software details-----------%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
%devloped in Iran(ardebil)
  4.IP Infusion to Showcase Multi-vendor  Peering, DCSG and OOPT at Industry Occasions
  NANOG 75 ?¡ìC (Feb 18-20, Bay Area): IP Infusion will choose component in a multi-vendors illustration showing BGP peering around the Dell EMC Z9100 platform. The demonstration includes typical knowledge center Spine/leaf architecture showcasing the benefit of disaggregated community and interoperability of numerous network operating-system (NOS) platform on Dell EMC hardware.
thus getting an easy way out of all their IP Networking solutions.
  Mobile Environment Congress ?¡ìC (Feb 25-28), Barcelona): In the Vodafone booth IP Infusion will have fun playing the multi-vendor demonstrations of DCSG (Disaggregated Cell Site Gateway). Cassini ?¡ìC a packet optical transponder system - is
Howzak Boutique Hostel
Howzak Boutique Hostel in Isfahan is a small adobe house built more than 90 years ago in the historic neighborhood of Esfahan, a short distance away from the UNESCO-listed site Masjed-e Jame, the city’s magnificent Friday mosque. The young couple who restored the house - to be used as the hostel- Babak (a musician and engineer) and Nassim (a trained architect and conservationist), who welcome all their guests like family.
Howzak Hostel in Isfahan Rooms
Howzak as the first Isfahan Hostel consists of five rooms (one double, one twin, one single, two triple -which are flexible to be booked per bed-), all laid around the green courtyard (where complimentary fresh breakfast is being served) and the small pond (Howz), the kitchen (where guests can also order homemade ve
Apadana Palace is one of the oldest palaces of Persepolis. This palace is built on the orders of Darius the Great.
The Apadana Palace or the Palace of the Darius and Xerxes is the oldest and, in terms of, the most glorious building of Persepolis. The construction of this palace began on the orders of Darius the Great about 515 BC. It lasted for 30 years, and it ended at the time of Xerxes government. The gathering of the guests of the world's largest empire needed a grand and magnificent hall, and for this reason, Darius founded the Apadana Palace.  Apadana in terms of art, history, politics, and architecture is the greatest palace of Persepolis and is the first Iranian building that used stone on the structure.

The palace has an area of 3660 square meters and has 36 pillars. Each s
Box Cameras
دوربین مداربسته صنعتی یا دوربین مداربسته باکس نوع دیگری از دوربین مدار بسته می باشد که برای یک مورد خاص مورد اتسفاده قرار میگیرد ما در پست ها و آموزش های قبلی در مورد انواع دوربین ها صحبت هایی را ارائه دادیم و گفتیم برخی از دوربین ها برای یک شرایط خاص مورد استفاده می گیرد چرا که ساختار آنها به گونه ای ایجاد شده است که می تواند در آن شرایط پایداری بیشتری داشته باشد

دوربین مداربسته صنعتی چیست ؟
دوربین مداربسته صنعتی با نام دوربین م
تگ RFID برد بلند ALN 9654 :
تگ برد بلند RFID به شماره فنی ALN-9654 محصول شرکت Alien است. این تگ از خانواده تگ های غیرفعال RFID می باشد که با دریافت امواج ساطع شده از سوی آنتن RFID قدرت گرفته و می تواند اطلاعات موجود در حافظه خود را بازگردان و ارسال نماید. مزیت هایی همچون کارایی و قابلیت اطمینان بسیار زیاد و نیز عملکرد فوق العاده در مجاورت اجسامی که ضریب دی الکتریک بالا دارند ( اجسامی همچون شیشه )، باعث شده که این تگ در زمره تگ های پر کاربرد و پر مصرف در فناوری
The city of Salmas is one of the cities of the West Azarbaijan Province, which runs from the one side to the northern coasts of Lake Urmia, and on the other hand to the present Turkish capital, the Ottoman Empire and the Roman Empire in ancient centuries, a city with a long history of living. Works The history of the centuries BC to the Sassanid era, then the Islamic era and even the contemporary century, is a proof of this claim. So that there are different works in this city and its surroundings; from the civilization of the Median and Achaemenid dynasty, discovered in the ancient hills of Salmas and around it, to the famous "Khan Takhty" stones in the Sassanid period and several historical churches in the following centuries It is made possible by the great fan.
Even after the famous ea
داهوا پارس فروش و نصب سری جدید دوربین مدار بسته داهوا را آغاز کرد
داهوا پارس ارائه کننده دوربین های مداربسته داهوا در ایران ، عرضه محصولات جدید این برند محبوب را آغاز کرد. محصولات جدید شامل دوربین های حرفه ای HDCVI و همچنین دوربین های تحت شبکه IP داهوا می باشد. برخی از امکانات سری جدید شامل وضوح تصویر بالا، قابلیت های دید در شب استارلایت (star light) که به دید در شب رنگی نیز معروف است، قابلیت های پیشرفته و جدید Pir و تشخیص چهره، قابلیت های ضد نور WDR و هم
9 - حل مساله ی مقدار انرژی آزاد شده و دامنه ی امواج زمین لرزه . ( مدل 1 )مقدار انرژی آزاد شده و دامنه ی امواج زمین لرزه ای با بزرگی 6 ریشتر چند برابر دامنه ی امواج زمین لرزه ای با بزرگی 4 ریش تر است ؟ ( چند بار >> سوال امتحان نهایی علوم زمین + سنجش + کنکور آزاد و ... و حتی دانشگاهی با همین دو عدد 6 و 4 )
تشریح : رضا علیاری .نکته : برای پاسخ تشریحی فرمول لگاریتم بنویسید . ولی برای پاسخ تستی فقط محاسبه کنید .خب برای حل این مساله به ما گفته که : ( داده ها ) 1 ) دامن
9 - حل مساله ی مقدار انرژی آزاد شده و دامنه ی امواج زمین لرزه . ( مدل 1 )مقدار انرژی آزاد شده و دامنه ی امواج زمین لرزه ای با بزرگی 6 ریشتر چند برابر دامنه ی امواج زمین لرزه ای با بزرگی 4 ریش تر است ؟ ( چند بار >> سوال امتحان نهایی علوم زمین + سنجش + کنکور آزاد و ... و حتی دانشگاهی با همین دو عدد 6 و 4 )
تشریح : رضا علیاری .نکته : برای پاسخ تشریحی فرمول لگاریتم بنویسید . ولی برای پاسخ تستی فقط محاسبه کنید .خب برای حل این مساله به ما گفته که : ( داده ها ) 1 ) دامن
 در حالی که برخی از مایل جدایی را به عنوان معامله گر می دانند ، روش هایی برای تبدیل آن به مثبت وجود دارد. همانطور که سامی وندر ، مربی روابط دوستانه و روابط می گوید: "روابط از راه دور می تواند بیشتر از هر زمان ملاقات با کسی است که در همان نزدیکی زندگی می کند ، یک آزمایش در روابط  باشد.

وی گفت: "شما می توانید از آن برای تقویت روابط خود استفاده کنید زیرا هر دو تلاش می‌کنید. تا زمانی که روابط خود را در اولویت قرار دهید ، در حالی که از زندگی خود لذت می
Among the sacred books of judaism verses about savior loss distored from enemies. some one know this point from in tense tendency of jews  to savior so that "Harambam from the elders of the Jews said ((any persob of Judism how dosent believe Messiah(savior) or dosent wait for him he is denied excellence of Moses and other prophet of the sons of Israel)) and some one know this point from non in reference of this verses a bout living of Rabbi is and ruller of Judaidm of actor of to be safe from distoration. and some one know this point Miracle from God. what ever the reason result is this in the scared books of Judaism an prophet of the sons of Israel we can see a lot of verse a bout apocalypse and sign of reappear of savior ad in some book like Zabur this verse come to one third. some of t
1-هیئت علمی مدعو و مدرس در شهر سازی و معماری و برنامه ریزی منطقه ای و آمایش در دانشگاههای هرمزگان، فنی و حرفه ای، پیام نور، آزاد بندرعباس، جهاد دانشگاهی و علمی کابردی استانداری و تایدواتر
2-سوابق علمی - تحقیقاتی و مقالات منتشر شده و کنفرانس های ارئه شده به زبان انگلیسی:
1-انتشار مقاله در مجله ISI  به نام شهرها و جوامع  پایدار جلد (4) 1 سال 2011." تاثیر  فاصله دسترسی  به خدمات  در طراحی بهره وری  مناطق مسکونی"  .
Maleki, M. Z. & Zain M. F. M. 2011. Factors that influence distance
1-هیئت علمی مدعو و مدرس در شهر سازی و معماری و برنامه ریزی منطقه ای و آمایش سرزمین در دانشگاههای هرمزگان، فنی و حرفه ای، پیام نور، آزاد بندرعباس، جهاد دانشگاهی و علمی کابردی استانداری و تایدواتر
2-سوابق علمی - تحقیقاتی و مقالات منتشر شده و کنفرانس های ارئه شده به زبان انگلیسی:
1-انتشار مقاله در مجله ISI  به نام شهرها و جوامع  پایدار جلد (4) 1 سال 2011." تاثیر  فاصله دسترسی  به خدمات  در طراحی بهره وری  مناطق مسکونی"  .
Maleki, M. Z. & Zain M. F. M. 2011. Factors that influ
«استرس کلمه (word stress)» در درک مطلب شنیداری نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. زبان انگلیسی یک زبان «استرس محور» می‌باشد که این بدان معنا است که سیلابهای خاصی استرس بیشتری نسبت به بقیـه دریافت می‌کنند، در حالیکه از روی کلمات فاقد استرس به سرعت می‌گذریم. انگلیسی‌زبانان به طور طبیعی استرس کلمات را به کار می‌برند. این آنقدر برای آنها طبیعی است که حتی نمی‌دانند دارند از آنها استفاده می‌کنند. در بسیاری از زبانها، از جمله فرانسه و ژاپنی، هر سیلاب
سوال اول پست: چون چونۀ من خیلی گرمه، اول پست یه سوال مهم دارم؛ آمار بلاگ شما هم خرابه؟ سه روزه از پنجشنبه عصر آمار بلاگ من وارد بخش "آخرین نمایشها" نمیشه.

یه کم درد و دل: کمابیش متوجه شدم که ما آدما نسبت به قول و قرار و وعده و وعید خیلی حساسیتهامون بالاست (داستان سرباز و پادشاه - کلیک کنید). وعده ای که احتمال تحققش پنجاه پنجاست، می تونه یک رابطه رو از هم بپاشونه. به عنوان یک پسر خیلی تجربشو داشتم، مثلا؛ همیشه توی رابطه اولم، قول ازدواج داده بودم
سوال اول پست: چون چونۀ من خیلی گرمه، اول پست یه سوال مهم دارم؛ آمار بلاگ شما هم خرابه؟ سه روزه از پنجشنبه عصر آمار بلاگ من وارد بخش "آخرین نمایشها" نمیشه.

یه کم درد و دل: کمابیش متوجه شدم که ما آدما نسبت به قول و قرار و وعده و وعید خیلی حساسیتهامون بالاست (داستان سرباز و پادشاه - کلیک کنید). وعده ای که احتمال تحققش پنجاه پنجاست، می تونه یک رابطه رو از هم بپاشونه. به عنوان یک پسر خیلی تجربشو داشتم، مثلا؛ همیشه توی رابطه اولم، قول ازدواج داده بودم
Tunnel forms systemTunnel forms system are used for lining channels, shafts and deviational tunnels. Tulle-shaped forms , in terms of assembling and disassembling are categorized in two parts:1-hydraulic 2-mechanical . in hydraulic , assembling and disassembling segments of form is carried out through using hydraulic jack while in mechanical , it is carried out through using manual or hydraulic jacks.
Pic Tunnel

Kandovan Tunnel
  The Karaj – Chalous road starts in the middle of Karaj and after crossing the Alborz mountain chain, it reaches Chalous city and the Caspian sea side. At the time of constructing the Chalous road there was no other solution but to excavate a tunnel through the mountain otherwise one had to go round it. On 11th of May 1935 the first dynamite was used to

نتایج و اهداف دوره : 
دوره آموزشی MTCRE دوره پیشرفته و مهندسی Routing شرکت میکروتیک می باشد که با مفاهیم مربوط به Routing
 به طور کامل آشنا می شوید و پیش نیاز این دوره MTCNA می باشد.

نام اساتید :
خشایار آبتین

مدت دوره :
۲۰ ساعت

پیشنیاز :
MTCNA

نتایج و اهداف دوره :
در این دوره مفاهیم Point-to-Point addressing و OSPF و Recource Routing تدریس می شود و دانشجو قادر
 خواهند بود کلیه Route های روتربرد‌های میکروتیک را پیاده سازی و Debug نمایند.
دوره مناسب برای :
مهندسین ش
نکات قبل از لیزر موهای زائد

- باید منطقه مورد لیزر را از قبل  شیو کنید
-از عینک محافظ که ارائه می شود استفاده کنید
- از ژلی که برای تسکین درد داده میشود و
رسانا است استعمال کنید
- از شما خواسته می شود نظرات خود را راجب هر
ناراحتی بیان کنید تا تنظیمات لیزر برای شما راحت و موثر واقع شود.
- تا ۳ روز بعد از لیزر موهای
زائد حمام آفتاب (طبیعی یا مصنوعی
) نگیرید
- قبل از رفتن به پیاده روی از یک فیلتر uv(کرم ضد آفتاب حداقل ۳۰) استفاده کنید
- تا ۳ روز اول لیزر م
فروش کارت خوان بیسیم پکس مدل PAX S90
 دستگاه کارت خوان PAX S90 برای ارائه عملکرد بی سیم برتر طراحی شده است که در یک پوسته مقاوم و در عین حال شیک جاسازی شده است. قابلیت استفاده از سیم کارت و به صورت دو سیم کارته، با یک باتری قابل شارژ با ظرفیت بالا از نوع لیتیوم یونی، دارای حافظه ای بزرگ، این دستگاه را به یکی از محبوب ترین دستگاه های کارتخوان سیار تبدیل کرده است.
S90 همراه با تماس داخلی، دارای گواهی نامه های PCI PTS 3.x ، مبادلات امن را با استفاده از پردا

فروش ویژه کارتخوان بیسیم(سیار) پکس مدل PAX S90

دستگاه کارت خوان PAX S90 برای ارائه عملکرد بی سیم برتر طراحی شده است که در یک پوسته مقاوم و در عین حال شیک جاسازی شده 

قابلیت استفاده از سیم کارت و به صورت دو سیم کارته، با یک باتری قابل شارژ با ظرفیت بالا از نوع لیتیوم یونی، دارای حافظه ای بزرگ، 

این دستگاه را به یکی از محبوب ترین دستگاه های کارتخوان سیار تبدیل کرده است.

S90 همراه با تماس داخلی، دارای گواهی نامه های PCI PTS 3.x ، مبادلات امن را با
Hana is one of the cities of the province of Isfahan in central Tourism in Iran. There are ways to access this section through the city of Semirom and Abadeh.
According to a query and research from elders and elderly men quoted by the planting of Henna plant and the remaining works of the Hannah traces in this area, this place is known as Henna, and most people are aware of this, but Professor Mohammad Mehryar in the book The comprehensive culture of the ancient villages of Isfahan states that in some sources Hannah wrote Hannah, which is derived from the Arabic letter (h). Hina without exacerbation and Nun is a colorful plant used for shrubs and used in Persian and Arabic, and its cultivation areas are near Kerman and not in Semirom. Therefore, the area has no connection with the Hana cul

فروش کارتخوان بیسیم پکس مدل PAX S90

دستگاه کارت خوان پکس PAX S90 برای ارائه عملکرد بی سیم برتر طراحی شده است که در یک پوسته مقاوم و در عین حال شیک جاسازی شده 
قابلیت استفاده از سیم کارت و به صورت دو سیم کارته، با یک باتری قابل شارژ با ظرفیت بالا از نوع لیتیوم یونی، دارای حافظه ای بزرگ، 
S90 همراه با تماس داخلی، دارای گواهی نامه های PCI PTS 3.x ، مبادلات امن را با استفاده از

فروش کارتخوان بیسیم پکس مدل PAX S90

دستگاه کارت خوان PAX S90 برای ارائه عملکرد بی سیم برتر طراحی شده است که در یک پوسته مقاوم و در عین حال شیک جاسازی شده 
S90 همراه با تماس داخلی، دارای گواهی نامه های PCI PTS 3.x ، مبادلات امن را با استفاده از پرد

اصطلاحات انگلیسی , اصطلاحات عامیانه و روزمره انگلیسی  از جمله مشکل ترین بخش های یادگیری زبان است موسسه بهکلام در اینجا برخی از اصطلاحات زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهد. اصطلاحات انگلیسی (Idioms)، عباراتی هستند که اغلب حدس معنی آنها با تنها دانستن کلمات آن به صورت جداگانه، دشوار می باشد. به عنوان مثال، حدس زدن معنی lose face آسان نیست اما زمانی که در جمله استفاده می شود، قابل درک تر می شود.

He could lose face if other people see that he got everything wrong.
اما دقت داشته

فروش ویژه کارتخوان بیسیم پکس مدل PAX S90

S90 همراه با تماس داخلی، دارای گواهی نامه های PCI PTS 3.x ، مبادلات امن را با استفاده ا

فروش ویژه کارتخوان بیسیم(سیار) پکس مدل PAX S90

S90 همراه با تماس داخلی، دارای گواهی نامه های PCI PTS 3.x ، مبادلات امن را با استف
Nature in Semnan
It is located in one of the cities of Mahdishahr in the province of Semnan. The city of Dzhazin is due to the flow of water of Cheshmeh-e-Rudbar water and having some aqueducts from good development and has some areas of quantitative and qualitative development. Some of its fruits are known as apricots and pomegranates. In the province, the province is famous for its rich and lush greenery and the city of Rubet Kavir.
The city of Djerzin has many landmarks that unfortunately have been neglected in the past. One of the largest sights of the city is the ancient oldest plantain in the country, with more than 800 years old in the center of the city. The Zoroastrian cemetery and the Imamzadeh forty are also among the most impressive works in the region. 
Although high and rock

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۱۱/۲بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PSPنوع بازی: اکشن/حادثه اینوع: دی وی دی کاملزبان:  ENG  حجم فایل: ۱٫۶۳ GB
کریتوس باز گشته است، بازگشته است تا جواب سوال هایمان را در خاطراتش جواب دهد، اینبار نه در نقش برده، بلکه در نقش قاتل خدایان یونان. پس از موفقیت عنوان اول از این سری که بر روی کنسول دستی PSP منتشر شد، یعنی Chains of Olympus، دوباره شرکت Ready at Down دست به کار شد و با همکاری Santa Monica عنوانی انقلابی را برای کنسول دستی PSP منتشر کرده است. ح

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۱۱/۲بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PSPنوع بازی: اکشن/حادثه اینوع: دی وی دی کاملزبان:  ENG  حجم فایل: ۱٫۶۳ GB
کریتوس باز گشته است، بازگشته است تا جواب سوال هایمان را در خاطراتش جواب دهد، اینبار نه در نقش برده، بلکه در نقش قاتل خدایان یونان. پس از موفقیت عنوان اول از این سری که بر روی کنسول دستی PSP منتشر شد، یعنی Chains of Olympus، دوباره شرکت Ready at Down دست به کار شد و با همکاری Santa Monica عنوانی انقلابی را برای کنسول دستی PSP منتشر کرده است. ح

معرفی دوره :
 فقدان یکی از مهم ترین دوره ها ، یعنی دوره Wireless در تمامی پلتفرم های موجود در بازار بصورت محسوس حس می گردد .
 از این رو شرکت میکروتیک دوره نسبتا کاملی درباره مفاهیم Wireless از جمله Wireless Protocol ها ، معرفی آنتن 
و رادیوهای میکروتیک ، ابزارآلات Troubleshoot ، ابزارآلات امنیت در محیط وایرلس ، پروتکل های مانند WDS ، Mesh
 و پروتکل های انحصاری میکروتیک یعنی NV2 و NSTREME به بحث می پردازد.

نام اساتید :
خشایار آبتین

مدت دوره :
۲۰ ساعت

پ
خوبی؟ 
ببین من نمیخوام فکر کنی که برای تلافی کردن اینجوری میکنم ولی دلم میخواد احساس واقعی که دارم رو بدونی برای همین متن زیر رو همراه با اهنگ دانلود کن و بخون. / باور کن نمیخوام ناراحتت کنم / این اخرین خواستمه ازت خیلی دلم میخواد بدونی که...                                  
رها خانم(نسرین همون اسمی که تو روم گذاشتی)
راستی مرسی بابت کتاب جغرافیا یادم نبود دست توعه...
ما روابط ناسالم را در خانواده هایمان، در محل کار و در میان گروه های دوستی میتوانیم
تجربه کنیم. اگر ناسالم بودن رابطه به طور موثر مدیریت نشود، می توانند بسیار
استرس زا باشند.
در حالی که همیشه نمی توان آنها را اجتناب کرد، روابط ناسالم می تواند با
مرزهای سالم، مراقبت از خود و بالاتر از همه، آگاهی مدیریت شوند.این چیزی هست که
شما باید درباره روابط ناسالم بدانید، از جمله اینکه چه چیزی رابطه را
The Storyteller (2)
In a low, confidential voice, interrupted at frequent intervals by loud, petulant questionings from her listeners, she began an unenterprising and deplorably uninteresting story about a little girl who was good, and made friends with every one on account of her goodness, and was finally saved from a mad bull by a number of rescuers who admired her moral character.
"Wouldn't they have saved her if she hadn't been good?" demanded the bigger of the small girls. It was exactly the question that the bachelor had wanted to ask.
"Well, yes," admitted the aunt lamely, "but I don't think they would have run quite so fast to her help if they had not liked her so much."
"It's the stupidest story I've ever heard," said the bigger of the small girls, with immense conviction.
"I didn
به نیت چهارده معصوم، طرح سناریوی 14برای انتقام ارائه می شود. مزیت های طرح آن است که همه ابعاد مثبت سناریوهای 13گانه را دارد، ولی خطرات یا اشتباهات آن سناریو ها را منتفی کرده است. ابتدا اهداف این طرح: انتقام سریع و فوری با بهترین روشها، و کمترین هزینه ها می باشد. برای آماده سازی سناریو هماهنگی همه قدرتهای منطقه، و فرامنطقه ای لازم است، کلیه امکانات و استعدادهای انها هم، مورد نیاز است. و این هماهنگی نیازی به ایجاد ستاد، یا مکان فیزیکی ندارد، بلک
امروزه درعصر اطلاعات و جهانی­شدن، بیش از پیش زندگی انسان­ها در سرتاسر جهان از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، آموزشی و ... به یکدیگر پیوند خورده و مرتبط شده است. نگاهی اجمالی به رویدادهای روزمره افراد نشان می­دهد که هر یک به نوعی در این شکل ارتباطات با یکدیگر شریک هستیم؛ از دانشجویی که برای تحصیل یا شرکت در کنفرانس به کشوری دیگر سفر می­کند، بازرگانی که برای فروش و صادرات محصولش به مذاکره با مسئولین اقتصادی کشورهای دیگر می­پردازد، تو
Miracles of the Quran
The matchless style of the Quran and wisdom in it, are definite evidence, it is the word of God. In addition the Quran has many miraculous attributes, proving that it is revelation from God. One of these facts is scientific issues that we have covered them in 20thcentury, but it is stated in Quran 1400 years ago. These facts could not have been ever known at the time the Quran revealed and this is more proving that the Quran is the word of God.
In the 7th century, when the Quran was revealed, Arab society had many superstitious, lack of the technology to examine the universe and nature. These Arabs believed in everything they were told by their past generation, for example they believed the earth is flat and mountains are on its both sides and the sky is like a roof
Ajieh is one of the cities of Isfahan province in the center of Iran Tourism. It has a population of 4,500 people in the plain area of ​​Isfahan. The site is located in the east of Isfahan province and in the Quayir region. The city of Ayehia has no mines, factories or industrial and industrial units. And the job of most people in this city is agriculture and animal husbandry.
1. Geographical location of the city of Ajeyeh in the city of Ajeyeh from the functions of Isfahan city located in the plain section at 75 km east of Isfahan and in the center of the fertile area of ​​Rudsin-e-Faye. The five centers of the plain section, Kuhpayeh, Bin Rood, Jarghouyeh Aliabarghyeyeh Lower on the orbits of 52/45 / East and Northwest 30/26/32 are at 1480 m above sea level, Zayandehrood River, w
During our trust Sponsor were able to hook you up with the best experts in the market who will guide you safely across the wedding preparation course, helping to prevent any excursions and drops along the road.  From how to select a standout place and fantasy apparel, to tips on styling and finishing your daily life, our men have it covered.
Now on the website, we inviting together a specialist who can help in the live music class, using a multitude of incredible actions on their books which may bring the extra wow factor into your parties measure forward the team for entertainment Nation.

So eager to make the amusement task that little simpler for brides-and-grooms-to-be there discussing a few of their pearls of knowledge along with us this day as they record their best tips on reser
Holography
Holography is a photographic technique that records the light scattered from an object, and then presents it in a way that appears three-dimensional. Holograms هولوگرام pop up in movies such as Star Wars and Iron Man, but the technology has not quite caught up to movie magic yet.
Various types of holograms have been made over the years, including transmission holograms, which allow light to be shined through them and the image to be viewed from the side; and rainbow holograms, which are used for security purposes on credit cards and driver s licenses, for example.
What is a hologram?
A hologram is a physical structure that diffracts light into an image. The term hologram هولوگرام can refer to both the encoded material and the resulting image.
A holographic im
واژه نامه پودمان ترسیم با رایانه
کاروفناوری نهم
کاربران محترم جهت دیدن متن واژه نامه ترسیم با رایانه ادامه مطلب را مشاهده کنید.

A
Above بالایAbsolute مطلقAccelerate شتاب دادنAccept قبول کردنActive فعال کردنAdditional اضافیAdvance پیشرفتهAid کمکAligned هم راستاAll همه  تمامAlone به تنهاییAlternate متناوبAngle زاویهAngular زاویه ایAnnotation یادداشتApply به کار بردنArc کمان  قوسArchitectural آرشیتکتArea سطحArray منظم سازیArrow پیکانArrowhead نوک پیکانAs چنان چه  به همان اندازه  مانندAspect نمود  سیماAssocrative
0.2 degrees1 Ångstrøm1,000 Ångstrøm10 tesla4.2 degrees7 degrees77 KelvinAC Josephson effectac-effectacoustic attenuationaluminiumaluminiumaluminiumaluminium oxideanalogy with magnetismantiquarksapproximate the diagonalization of a very large degenerate matrixatomic physicsBardeen-Cooper-Schrieffer theoryBCS wave functionBCS wave functionBCS-theoryBCS-theoryBig Bangbilliardbindingbinding energy independent of the volumeBose-Einstein systems with tuneable Feshbach resonancesbosonsbridgebroken symmetrycharacteristic frequencycharge distributioncharge radiuschesscoherence distancecoherence factorscoherence factorscoherence lengthcoherence lengthcoherent pathscoherent statecollective modes in nucleicomplexcondensatecondensate of neutronscondensation energycondensation energycondensation ene
Minecraft یک بازی ویدیویی محبوب sandbox است. در ابتدا در سال 2009 منتشر شد ، و امکان ساخت ، جستجو ، دستکاری ، و زنده ماندن در جهان تولید شده در بلوک سه بعدی را فراهم میکند. از اواخر سال 2019 ، به دومین بازی ویدیویی پرفروش در تمام دوران تبدیل شد. در این آموزش سرور مجازی Minecraft خود را ایجاد خواهید کرد تا با دوستانتان بتوانید بازی کنید. به طور خاص ، بسته های نرم افزاری لازم را برای اجرای Minecraft ، پیکربندی سرور مجازی برای اجرا ، و سپس استقرار بازی نصب خواهید کرد.
 the felezjoo pi project is free for the general public, and you can easily create it for personal use
call now for purchase full version (3.35) programed microcontroller without cunter
Email: safir.ashiyane@gmail.com

frequency(35-999HZ):

This setting determines the frequency pulse
is the pulse detector. Those who have worked with a variety of policy,
are familiar with this concept, and therefore do not need much
explanation. Lower frequencies penetrate the soil more and less
susceptible to soil type, but smaller and less sensitive to metals also
quickly sense and are less explored. If the high frequencies are
reversed. At the same time power consumption also increases with
increasing frequency. It is recommended to use frequencies between 200
and 300 Hz, to get good answe
Arbaeen; World's Biggest Pilgrimage

It's not the
Muslim Hajj, or the Hindu Kumbh Mela. Known as Arbaeen, it is the
world's most populous gathering and you've probably never heard of it!
Not only does the congregation exceed the number of visitors to Mecca
(by a factor of five, in fact), it is more significant than Kumbh Mela,
since the latter is only held every third year. In short, Arbaeen dwarfs
every other rally on the planet, reaching twenty million last year.
That is a staggering %60 of Iraq's entire population, and it is growing
year after year.
Above all, Arbaeen is
unique because it takes place against the backdrop of chaotic and
dangerous
Harvard Business
School Professor Sunil Gupta explores the infiltration of Amazon into dozens of
industries including web services, grocery, online video streaming, content
creation and, oh, did we mention physical bookstores? What’s the big plan? Is
the company spread too thin? Or is it poised for astronomical success?

Brian Kenny: In the world of computer
science, Jon Wainwright is kind of a big deal. A computer language pioneer, he
was the principle architect of both Script 5 and Manuscript. What makes John a
legend has nothing to do with programming. Let me explain.
On April 3, 1995, Jon was in need of
work-related reading material. He fired up his T1 modem and navigated the
fledgling internet to the beta version of a new online bookstore. With the
click of a mouse, he became
فلوریان اشمیت ، فلوریان اشمیت ( ترجمه شده توسط علامت گذاری به عنوان Riege)، 2019/05/24صفحه نمایش لمسی تلفنهای هوشمند Android ARMدوقلو. تقریباً باید با یک ذره بین نگاه کنید تا تفاوت های میان Huawei P Smart 2019 و P Smart Plus 2019 را پیدا کنید. در تست ما بدانید که آیا مدل پلاس ارزش قیمت اضافی کوچک را دارد یا خیر.
هواوی P Smart Plus 2019سال گذشته چیزها هنوز نظم داشتند: اختلافات بین P Smart (2018)  و  P Smart + (2018) واضح بود و به همین دلیل طراحی "پلاس" کاملاً موجه بود. اما اکنون در سال 2019 ، شرایط

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها